Díjazták a minőséget! A Tüzépker Zrt. elnyerte a Business Superbrands díjat.

Idén ötödik alkalommal ült össze a 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Business Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján cégünket a Konzum Nyrt. fő profilját üzemeltető leányvállalatát, a Tüzépker Zrt.-t érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands 2012 elismerést. Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet cégünk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóinknak, partnereinknek mindennapi választásukhoz. A díj olyan pozitív visszajelzés, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját. Business Superbrands Program A Magyarországon nyolc éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A bizottság elé kerülő lista a Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a legjelentősebb hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. A Superbrands-ről bővebben: www.superbrands.hu 1.  „A védjegyvilág univerzuma is gyorsulva tágul: az európai uniós piacon a közösségi védjegyek száma mára meghaladja a 800 ezret. A tagállamok többségében – nálunk is – mindent egybevetve egymillió fölött van az oltalmazott árujelzők száma. A cégnév lajstromok és domén listák tükrében pedig végképp elmondható: a klasszikus fogyasztói várakozást javarészt csakis a „brand”, az arculat és a márka szerves építkezése, a megszerzett jó, sőt kiváló hírnév képes kiszolgálni. Az igényes választással gyakorlatiasan beteljesített vásárlói szükséglet ekkor találkozhat a minőség tapasztalatával, a személyesség esélyével. Az élvezeti érték ilyenkor sajátos reciprocitással a kiválasztottság élményét kínálhatja.  Az „akármely mosóporé” érzéstől „a jelképek erdején át” így juthatunk el az ugyanott rejtőző, ám idézetlen baudelaire-i távoli visszhangokig: „valami titkos és mély egység tengerére”. A Superbrands és a MagyarBrands ebbe a világba kíván kalauzolni: tapasztalt, biztos mértékkel és sokféle ismerettel felvértezett testületek véleménye hivatott segíteni, felfedezni és megnevezni mindazokat, akiknél a költővel szólva „egymásba csendül a szín és a hang és az illat”. Dr. Bendzsel Miklós, – a Superbrands Bizottság elnöke 2. “Ahhoz, hogy egy termékre vagy vállalkozásra brandként tekintsünk, arra van szükség, hogy a termék vagy vállalkozás elérje az ismertség egyfajta ingerküszöbét. Ez azonban önmagában még senkit nem emel ki a sorból. Ahhoz, hogy ez megtörténjen, hogy az ismertségre ráépüljön az elismertség, többre van szükség. Arra, hogy a brandhez olyan pozitív élmények kötődjenek, amelyeket elsősorban a fogyasztók/ügyfelek tartós megelégedettsége, a minőség, a vállalkozások esetében pedig egyre inkább a társadalmi elismertség együttesen alapoz meg. Ennek az elismerése pedig természetes magyarázatot ad arra, hogy miért is büszkélkednek a nyilvánosság előtt joggal azok, akik megkapták a Superbrands címet.” Dr. Salgó István, a Business Superbrands Bizottság...